Støt Nordfyns Billedskole.

Nordfyns billedskole er en forening, som har til formål at tilbyde kurser i kunstnerisk udtryk for børn, unge og voksne. Nordfyns Kommune har været behjælpelig og har tilbudt os lokaler i den tidligere produktionsskole i Otterup.

Da vi er  nystartet og glæder os til at tilbyde alle kursister de bedste muligheder for at udvikle deres kreative sider og grundforståelse for kunst, skal der mere end lokaler og en god underviser til. Foreningen drives af frivillige, og vi har brug for hjælp fra flere frivillige.

Vælg din måde at støtte os på

• Økonomisk - både små og store bidrag er meget velkomne, du kan også støtte, ved at blive medlem af foreningen Nordfyns Billedskole.
  • Frivillig arbejdskraft -  Det kan være alt fra ophængning af lamper, små reperationer, pasning af udstillinger, praktisk hjælp ved særarngementer eller kørsel af børn til udflugtsmål.
  • Inventar til vores  lokaler.

Kontakt os hvis du har lyst til at bidrage med at få Nordfyns Billedskole så kontakt os endelig. Du er meget velkommen uanset hvad dit bidrag er.

Ønsker du at give et økonomisk bidrag, så kan du overføre dit beløb til vores bankkonto eller via mobil pay. Er det du kan undvære 50 eller 100 kr, så er det også velkoment.

Har du overskydende tid, som du gerne vil bruge til et nyttigt formål, samt værer sammen med andre i et spændende fællelskab, så skal du være velkommen.

Har du overskydende møbler, så kontakt os

Har du materialer til kreativt brug, så er vi meget intresserede, og her er det kun fantasien som sætter grænser.

Ved Interesse kontakt:

Billedskolens Leder Lisbeth Krag Olsen 40335948 nordfynsbilledskole@gmail.com