Kurser for unge 2024

Bliv en del af fællelskabet på Nordfyns Billedskole.

Kursus for unge

For unge fra 7. til 10. klasse

Multi medie kurset.

Fra d. 1. februar til d. 9. maj 2024

Torsdage kl 16 til 18

Pris 750 kr.

Underviser: Bianca Gise

Multimedieholdet er billedskolens hold til dig, der har lyst til at udforske din kreative side og udvikle færdigheder inden for billedkunst og visuelle udtryksformer. Du bliver guidet til at udtrykke dig gennem forskellige kunstneriske medier, og finde frem til dig eget sprog og udtryk.

I forløbet skal vi arbejde med forskellige teknikker indenfor street art, tegning, maling, modellering, og andre billedkunstformer. Du vil blive introduceret til spændende kunsthistorie og tidens tendenser og trends, vi skal fx eksperimentere med, hvordan man kan udnytte den moderne teknologi og hvordan kunstig intelligens kan bruges til at skabe unikke kunstværker.

På holdet vil der være et hyggeligt og uformelt miljø, med plads til alle, både dig der er helt nybegynder og dig der er erfaren. Holdet er et sted, hvor vi kan lære af hinanden og have gode inspirerende timer sammen.

Forløbet udvikler sig sammen med jer der er på holdet. Hvis der er noget I særligt brænder for, eller en kunstner der vækker jeres interesse, så tilpasser vi undervisningen, tager måske på udflugt og ser en udstilling, eller planlægger noget der bakker op om jeres idéer og det I gerne vil fordybe jer i.

Betaling ved tilmelding : konto nr 5388 0246284 eller mobil-pay 420891

Husk at skrive den unges navn og kursus ved betaling

Ved aflysning får du besked en uge før kursusstart

Tilmeldingsblanket